Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

torsdag 7 maj 2009

Tuffa MC knuttar vinkar gärna

Häromdagen fick jag det förnäma uppdraget att fotografera en MC kortege som gick från Linköping till Skänninge. På beställning från BOLT reklambyrå som gör tidning till Vägverket. I det närmaste tusen (1000) motorcyklar. Jag funderar på om jag törs ställa mig ute i vägbanan? Kommer de att bli irriterade på mig? Man har ju en förutfattad mening om MC förare med skinnkläder och svart visir... Jag testar, det verkar funka... Jag tänker mig lite snygga bilder på coola killar och tjejer på hoj. Jag höjer kameran och skall börja plåta. Det är som det händer... Dessa jättetuffa MC knuttar/knuttor ler och vinkar så fort de passerar mig. De VINKAR!!! Det svarta visiret, den svarta skinnpajen, den svarta glidarhojen blir rosa...


Jag älskar mitt jobb!/jenny


Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar