Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

torsdag 7 maj 2009

Torsdag kl 13.00 i tandläkarstolen

-NU SKALL JAG FIRA med ett blogginlägg om mitt sista tandläkarbesök på länge, sade jag till min tandläkare Bengt-Olof Bokeland. -Mmmm, sade han och bara påminde mig försiktigt om att det visserligen var sista besöket gällande rotfyllningen, men så hade jag ju ett hål till...
Jahapp, det var den festen det.
Jag har minsann blivit upplyst av vänner och bekanta om hur hemskt det är att rotfylla! Men nu skall jag berätta en sanning för er... Om ni skall rotfylla så boka då tid hos Bengt-Olof Bokeland och hans tandsköterska, då blir det en riktigt angenäm upplevelse. Har aldrig stött på en mer lugn och pedagogisk tandläkare. Inte heller börjar han fråga dig om saker när du precis satt dig i stolen och fått munnen fylld med diverse prylar. Men ni får vara ute i god tid, för deras schema är späckat. Vill ni läsa mer om vilken folktandvårdsklinik jag går till så klicka här. Nu skall jag tugga en morot med min nya fina kindtand!/jenny

Ps. Hörde att det fanns ett 10 minuters hål i schemat nästa vecka, om ni har ett litet hål att laga...Ds


Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar