Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

tisdag 19 maj 2009

Hamnade mitt i skiten!

Ja ibland när man är ute på uppdrag för Smålandsbilders medlemmars räkning så hamnar man både här o där. Förra veckan åkte jag ner till Ljungby för att fotografera bilder från kommunen åt kommunen. Då jag är född i Ljungby tycker jag att det är extra roligt att få börja göra tätare besök där nere. Jag flängde runt som en vettvilling som vi brukar göra när vi åker runt i kommunerna. Helt plötsligt står jag på en soptipp och fotograferar. Även där är det riktigt roligt att försöka hitta spännande och användbara bilder. Nu sitter jag vid datorn och bearbetar de bilderna som togs i Ljungby och om några dagar så finns dom i bildbanken.





Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

1 kommentar:

  1. det är bra kollegan! Håll bloggen levande medan jag är bortrest! Har lite svårt med uppkopplingen, men med lite tur kanske det ploppar upp ett litet inlägg. Hejsvejs/jenny

    SvaraRadera