Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

lördag 9 maj 2009

Lördag kl. 14.43 Rosa chock!

Kom åkandes förbi tändsticksområdet i Jönköping i lördags. Det regnade och var sol regnade och var sol regnade och var sol.... ja ni fattar vad jag menar. Det var ostadigt väder om man så säger. Vid öppningen av muren in mot kulturhuset lyser det panikrosa (vad nu panikrosa är). Som vanligt numera efter att ha bestämt mig för att stanna eller vända när jag ser något som kan fångas på bild, vänder jag således bilen. Annars är det lätt att man avfärdar det hela med att man ska ta den bilden vid ett annat tillfälle. Det där andra tillfället brukar sen aldrig komma eller kommas ihåg. Jag vänder alltså bilen stannar den går ut ur bilen tar fram kameran och knäpper några rutor och hoppar sen in i bilen igen. Det är då jag känner mig nöjd, nu har jag några bilder till att lägga in i bildbanken. Och så har man jobbat den här lördagen också!



Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar