Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

onsdag 13 maj 2009

Nån måste bli världsmästare!

Ja, jag är övertygad av att nån av dem som jag mötte idag uppe vid fjällstugan i Jönköping kommer att bli världsmästare. Någon av de killar som likt kamikazepiloter gjorde allt för att få till ett bra hopp framför och ibland under den där konstiga fotografen som dök upp helt plötsligt kommer säkerligen att bli väldsmästare i den sporten eller i nån annan sport eller bara helt världsbäst på nåt helt annat, för den glöden som jag såg i de ögonen, det ser jag sällan. Tänk vad man kan få energi av andra människor - jag vill bara säga tack till dom som känner sig utpekade.








Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

1 kommentar:

  1. SNYGGA BILLDERR!man kan ju tro att du är fotograf=)

    SvaraRadera