Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

tisdag 5 maj 2009

Tisdag kl. 09.02 Blött i Sävsjö!

I morse var jag och besökte Ywonne Gill på Sävsjö Kommun. Alltid lika trevligt. Jag var dels där för att berätta om ett nytt projekt som jag och Jenny håller på med just nu. Det kommer vi att berätta mer om lite längre fram under året. Jag var även där och visade bilder från förra årets fotograferingar i kommunen. Jag passar alltid på att plocka åt mig en massa broschyrer och informationsmaterial från kommunerna när jag är ute och besöker dem. Därefter sitter jag och Jenny och går igenom dem och plockar ut godbitarna från varje kommun. Sen är det bara att ta bilderna! Ja riktigt så lätt och smidigt är det väl inte precis men i alla fall. Vädret ska ju vara det rätta och ett antal timmar går alltid åt till att boka in kontaktpersoner och att söka mer information på hemsidor. Men en sak är säker iallafall att det är riktigt roligt, mest hela tiden faktiskt. Och man får ju en grym lokal kännedom om Småland. Och det är ju kul.



Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar