Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

fredag 8 maj 2009

Fredag kl. 09.48 På flykt undan indianer!

Efter ett trevligt möte i kommunhuset i Nässjö tog jag mig idag en sväng ut till Höglandsterminalen. Där såg jag denna tågvagn som fick mig att känna hur ressuget plötsligt gjorde en kullerbytta. Jag försvann in i en westernfilm där jag själv hade huvudrollen. Jag kunde riktigt se mig själv springa ifatt tåget och kasta in min slitna säck med lite brödbitar och otvättade, trasiga kläder in i tågvagnen. Därefter kastade jag mig själv upp i hopp om att få lite lugn och ro inne i vagnen. Indianerna på häst försvann i horisonten. Jag såg sedan i mitt inre att jag missade den lilla öppningen och fastnade med benet i något olämpligt och blev släpandes utefter tåget. Indianerna kom långsamt närmre och närmre. Sen skakade jag av mig de tankarna och hoppade in i bilen och körde vidare.




Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar