Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

tisdag 26 maj 2009

Lite ödmjukhet inför livet skadar inte

Jag blir ödmjuk inför livet när jag ser att en man på 76 år hanterar inlines på ett brutalt mycket bättre sätt än många av oss betydligt mycket yngre människor. Att kunna ha möjligheten att få röra på sig på det viset när man är 76 är långt ifrån alla förunnat. Det gäller att vi alla emellanåt glädjer oss åt att vår fantastiska kropp fungerar. En ny dag och jag kan ta mig upp ur sängen. Fantastiskt!

Min tanke för dagen:
Stoppa ner dina fötter i ett fotbad då och då. De gör ett jättejobb, de skall bära upp hela dig! /jenny


Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar