Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

söndag 10 maj 2009

Det rörde sig i gruset

Jag sov min bästa skönhetssömn (å den behövs!) då vår hund reagerar för ett ljud ute på gården. Jag kliver upp och ser ett starkt ljus. Jag blir bländad, jag kisar och försöker se vad som finns i ljuset. Plötsligt dyker en stor svart skuggfigur upp mitt framför mig. Jag trodde att min barndoms dröm äntligen skulle gå i uppfyllelse. Jag skulle få träffa E.T... Men till min stora besvikelse var det inte den gulliga figuren med krokiga fingrar som stod framför mig. Det var bara en vanlig alien som ville låna toaletten på sin väg till en annan galax. Men jag fick iallafall ett par bilder på besökaren. Dagens tips: Ha alltid ett minneskort i kameran.../jenny



Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar