Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

torsdag 9 juli 2009

Longboard och jag!



Det är klart att man har åkt longboard. Igår träffade jag Daniel Forsberg. Han blev intresserad av min kamera och jag av hans longboard. Jag kan berätta att han är lite bättre på ... ja ni förstår säkert vad. Men vad gör väl det. Nu har jag i alla fall testat.









Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

3 kommentarer:

  1. cool kille! asså naturligtvis menar jag fotografen själv då!

    SvaraRadera
  2. Daniel= Stekarn`;-)

    SvaraRadera
  3. Hello! Very nice photos! I really like your pictures - you got some typical scenes of Småland captured. I just feel that they could be a little better if you would not tip the camera all the time, but keep the horizon at level and choose a dynamic subject instead. Good luck and keep on discovering the beautiful site of Sweden!
    Warm greetings!
    Juliana

    SvaraRadera