Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

onsdag 8 juli 2009

En liten pärla!

Jag och Anders, en fotografkollega, packade lite god lunch, kamera och två hundar i bilen.Vi bestämde oss för att åka ner mot Sävsjö. Vi skulle besöka Möcklehult (mer om det i ett annat inlägg). Då ringer det från en reklambyrå i stan.
-Hej Jenny, det fattas lite bilder...
-Men, men, får jag fram, jag skickade ju dem igår!
Åhhh, detta underbara men samtidigt 'intealltidsåstabila' internet!!! En timme senare efter en del datatjafs fick jag iväg bilderna. Det var dags att åka... Äntligen. När vi väl kom ner till Sävsjö hade det hunnit bli dags för lunch. Det var då vi upptäckte denna underbara lilla pärla: Perennparken vid hotell Ljunga Park mitt i Sävsjö. Passerar ni Sävsjö så missa inte denna oas. Efter en god avkopplande lunch så fortsatte vår resa ner mot Möcklehult.
Fortsättning följer.../jenny


Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar