Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

fredag 12 juni 2009

Student i tuffa tider

Det är alldeles helt underbart att se glädjen som finns i studentens ögon när det är dags att lämna gymnasiet på väg ut i livet. Trots svåra tider så finns ändå spänningen och nyfikenheten där. På väg till jobbet så möts jag av vitklädda studenter som trotsar regn och blåst, under ett stort paraply. Jag försöker köra samtidigt som jag famlar efter kameran...förgäves. Jag har lagt den i bagaget. Det brukar jag aldrig göra, men just idag gjorde jag det, typiskt! Men för att vi ändå skall känna studentglädje en dag som denna så lägger jag in en studentbild från 2007. Lyft på hatten och stäm upp i: Sjung om studentens lyckliga da'r, låtom oss fröjdas i ungdomens vår, än klappar hjärtan.../Jenny

Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

1 kommentar:

  1. En kamera på varje säte borde vara fotografens motto!

    SvaraRadera