Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

tisdag 2 juni 2009

En vilsen knutte

Ja jag hittade en vilsen knutte bland rapsen. Eller är han vilse egentligen? Vad pysslar han med där ute på fältet? Känns det inte lite som om han är påkommen? Ja inte vet jag, men min fantasi skenar iväg. Har han hittat regnbågens slut månne? Isåfall bara MÅSTE jag också ut på fältet! Vi vet ju alla vad som finns vid slutet på den flerfärgade himlabågen! Om ni som läser bloggen har andra idéer om vad knutten ute på fältet har för sig så kan ni väl skicka en kommentar!
Hej på er och håll utkik efter fler vilsna knuttar, det kanske finns fler av dem!/jenny

Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

1 kommentar:

  1. JAG TROR INTE DU VILL VETA VAD HAN GÖR DÄR!

    SvaraRadera