Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

tisdag 23 juni 2009

Jag borde...

Det finns många saker som jag egentligen borde göra, men så gör jag någonting helt annat. Tex borde jag nog monterat mina bilder som skall ställas ut imorgon. Jag borde nog också planerat upp fotograferingen som skall ske på torsdag. Borde också kollat på nätet lite mer kring de ställen jag skall plåta imorgon. Men vet ni vad jag gjorde istället ikväll? Jo jag bara njöt av värmen och solen. Jag satt och läste en dagstidning från i måndags. Jag åt ett par jordgubbar för mycket. Jag vågade vägra hundpromenaden (och han verkade må lika bra för det!) men framförallt varvade jag ner. Det skall jag göra lite oftare från och med nu! ;-) det brukar ju funka...sådär... Det jag borde göra nu är att pallra mig i säng. Hoppas att sommaren kommit för att stanna! Hej på er!/jenny
Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar