Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

måndag 8 juni 2009

Festival i Växjö

Det är när jag möter dessa underbara människor som jag är glad över att jag har möjligheten att jobba som fotograf. Hade jag inte haft min kamera så hade jag förmodligen inte stegat fram till detta härliga gäng med ungdomar. Jag hade inte fått chansen att ta del av deras tankar. Jag har sagt det förut och kommer att säga det igen... Möten med människor är det som för oss framåt... Även om du inte har en kamera så finns det alltid en anledning att skapa ett möte. Du kanske ser någon som är extra snygg i håret, bär något roligt plagg eller har en gullig hund. Eller som tjejen på bilden, Melissa, som hade så häftig sminkning. Säg det till den människan! Du kommer att få ett gensvar som blir en adrenalinkick! /jenny


Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar