Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

torsdag 23 april 2009

Snabba möten på lunchen!

En kanondag som denna är det skönt med en liten promenad. När jag ändå skulle kolla om piren har öppnat för säsongen så tog jag med mig kameran och knäppte lite vårbilder. När jag precis sagt till mig själv att det var riktigt skönt att vara ute en sväng i solen så ringer telefonen. Det är kollegan som glömt nycklarna till kontoret. Jaha, och då var det dags att åka tillbaka in i värmen o sätta sig framför datorn igen. Hygglo!










Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

1 kommentar:

  1. Visst är den första värmande vårsolen härlig. Men vinterbleka ben är inte lika kul!!!
    Piren öppnar på valborg, bara så att du vet.
    Ha det så kul framför datorn.:)

    SvaraRadera