Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

onsdag 8 april 2009

Glad Påsk önskar vi på Smålandsbilder.se!

Äntligen onsdag, då är det bara en dag kvar att jobba denna veckan sen är det fredag och då hoppas jag på fruktansvärt bra väder så att man kan byta däck och ta fram trädgårdsprylar och vara allmänt huslig o så. När jag skriver byta däck så menar jag att jag ska ringa till min lokala verkstad i Tenhult och be dem göra en insats. Man tänker ju på miljön, eller hur? Bara jag får lite sol som når verandan så är jag nöjd för då kokar jag mitt kaffe och tittar på grannarna som sliter o släpar med både det ena o det andra. Sen efter mycket om och men så känner jag pressen och stressar iväg några tankar på att jag borde ta tag i nåt men det brukar stanna vid det. Då brukar det vara dags att fylla på kolen i grillen och gå in och klämma lite på påsen med köttet som marinerats på förmiddagen. Sen blir det grill. Om man nu orkar för det här med att sitta i solen och lapa i sig de värmande strålarna gör ju att man blir ganska trött och då är det ju rätt smidigt att beställa en pizza och ta det där med grillning till lunch på påskafton. Ja, man vet ju hur det brukar bli.

Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar