Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

fredag 14 augusti 2009

Slappa i hängmattan!

På Hörsjöbadet i Smålandsstenar vet de hur man ska roa sig minsann! Där råder det febril aktivitet men även febril ickeaktivitet. Jag ska åka och köpa en hängmatta idag och sen ska jag kasta pil i en kartbok över Småland. Därefter ska jag åka till den sjö som pilen hamnar närmast. Där ska jag hänga upp min nyinköpta hängmatta mellan två träd som står precis vid vattenbrynet. Sen, ja sen ska jag ta upp kampen med Hörsjöbadet om titeln "här råder världens i särklass mest febrila ickeaktivitet". Sen ska jag åka hem igen.






Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar