Välkommen till en ny värld av bilder!

Nu har vi flyttat vår blogg till www.smalandsbilder.se


Kom gärna och titta in på vår nya sida med massor av bilder och annat kul!


Tomas Magnusson och Jenny Lindberg

tisdag 11 augusti 2009

En vända till - sen får det vara nog! För idag.

Om jag skulle sitta inne i en traktor ute på ett fält när solen står som högst och vänner o barn är på badplatsen och äter glass, då skulle jag må rätt bra, faktiskt. Nemas problemas. Jag skulle sitta där och försöka räkna ut hur många gånger jag är tvungen att åka fram till stora vägen o vända innan fält nummer 11 är klart. Jag skulle försöka komma på ett sätt som gjorde att jag kunde klara av fältet på ett varv mindre. Jag skulle definitivt förbättra varvtiden, hela tiden. Frukost lunch och kvällsmat skulle jag ha med mig i en kylbag och äta under tiden jag körde. Jag skulle lyssna på sommarprataren i hörlurar med radio. Jag skulle definitivt stänga av mobilen. Vore det lördag så skulle jag ha med mig lördagsgodis på mina turer fram och tillbaka på fälten, mina fält.







Copyright © 2009 Smålandsbilder.se

1 kommentar:

  1. Så underbart... Håller med dig, skulle trivas hur bra som helst i traktorn, bara det fanns ac. Lugnt och stilla. Kanske skulle man kunna spåna på något mönster, hur man skulle köra för att folk skulle tro att åkern haft besök av de små gröna med tefaten.

    SvaraRadera